Kioskedia
خانه /
ماندگاری زیبایی مینیمال در طراحی
آیتم

ماندگاری زیبایی مینیمال در طراحی

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

156 بازدید

توضیحات مسترکلاس

ماندگاری زیبایی مینیمال در طراحی

تاثیر طراحی و دکوراسیون داخلی درست یک فضا بر روی روحیه و رفتار افراد تاثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد. در کیوسکدیا تمامی اصول طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی و معماری رو از پایه تا حرفه ای بهتون آموزش میدیم.
.
همونطور که گفتیم ما مباحثی رو که در ایران بهش پرداخته نمیشه و آموزش داده نمیشه رو در کیوسکدیا با رویکرد بازار کار بهتون آموزش میدیم. این رسالت کیوسکدیا بعنوان اولین پلتفرم آموزش تخصصی طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و معماری در ایران هست که با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه ای بین المللی در کشورهای مختلف به صورت بسیار حرفه ای برای آموزش تخصصی با رویکرد بازار کار طراحی شده و حدود ۱۰۰ نفر از اساتید و هیئت علمی داخلی و بین المللی از کشورهای متعدد جهان، در کیوسکدیا به شما آموزش حرفه ای میدهند و برای ورود به بازار کار  ایران و بین الملل آماده میکنند❤️🥰
.
برید داخل وبسایت و دوره ها، ورکشاپ ها و مسترکلاس های کیوسکدیا رو ببینید و انتخاب ‌و کلاس تون رو شروع کنید . 
.
ادرس وبسایت:
‏www.kioskedia.com
.
.
@kioskedia_official

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

مدرس

فرشته غلامی
whatsapp
پشتیبانی